YHTEYSTIEDOT

Kuinka voimme auttaa? Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimella tai oheisella lomakkeella! Älä unohda jättää omia yhteystietojasi, jotta onnistumme vastaamaan.

+358 40 0663463 
info@miukukauppa.fi

Nordic Pet Products Oy (2823400-1)

    USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

    Tilasin tuotteen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Onko tilaukseni tullut perille?
    Saapuneesta tilauksesta lähtee aina vahvistus. Mikäli vahvistussähköpostia ei ole tullut, ota yhteys asiakaspalveluumme.

    Voinko tilata ilman rekisteröitymistä?
    Kyllä, voit aina tilata myös rekisteröitymättä.

    Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
    Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta siihen sähköpostiosoitteeseen, jota käytit rekisteröityessä.

    Toimitatteko tilauksia myös ulkomaille?
    Kyllä, voimme toimittaa tilauksia myös muihin maihin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian ja mahdolliset postikulut.

    Voinko tehdä tilaukseni sähköpostilla?
    Kyllä, tilauksen teko onnistuu myös sähköpostilla tai puhelimitse. Katso yhteystiedot ylempää.

    Mitkä ovat tilauksen toimituskulut?
    Verkkokaupassamme ei ole erillisiä toimituskuluja, jotta tuotteiden valinta olisi mahdollisimman helppoa, eikä kassalla tulisi enää yllätyksiä.

    Miten voin seurata pakettiani?
    Lähetämme tilauksen lähetystunnuksen sähköpostiisi, kun tilaus lähtee matkaan.

    MAKSAMINEN

    Voit maksaa tilauksesi turvallisesti Checkout-maksunvälityspalvelun kautta. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, yleisimmät luottokortit, lasku- ja osamaksupalveluja. Voit maksaa myös PayPalin kautta.

    PANKIT

    Osuuspankki, Nordea, Handelsbanken, POP-Pankki, Aktia, Säästöpankki, SP/OmaSP, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank

    LASKU/OSAMAKSU

    Collector Bank Lasku/Osamaksu, Jousto-osamaksu, Mash lasku ja osamaksu, AinaPay kännykkämaksaminen

    Lue lisää Checkoutin maksuehdoista »

    TOIMITUS

    Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Varastossa olevat tuotteet saapuvat 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tehtaalta tilattavat tuotteet saapuvat 5-10 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Käytämme postin, matkahuollon ja DHL:n kuljetuspalveluita alla olevan listan mukaisesti:

    Posti: Pellettivessa, Piilokaappi, Kenno, Moduuli, Tikas, Pyörö, Särmäpeti

    DHL/DPD: Paalu, Torni, Aalto, Kehä, Koivu, Pesä metalli- tai puukehikolla, Kori, Maja, Pallo, Poopoopeedo-vessa

    Takuu & Palauttaminen

    Mikäli et ole tuotteeseen täysin tyytyväinen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (info@miukukauppa.fi tai puh. +358 40 0663463), jolloin voimme neuvoa palauttamisessa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Pyrimme käsittelemään palautuksesi ja hyvittämään maksun niin nopeasti kuin mahdollista.

    Katso palautusohjeet alta:

    PALAUTTAMINEN YLEENSÄ

    Kaikilla tuotteillamme on 14 pv:n palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä. Palauttaja vastaa mahdollisista postikuluista. Jos haluatte palauttaa tuotteen, tulostakaa alla oleva palautuslomake ja laittakaa se palautettavan paketin mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Palautus tulee lähettää Postin kautta.

    Tuoteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

    Jos tuotteessa on vikaa, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluun ja ottamaan viallisesta / vahingoittuneesta osasta kuvan ja liittämään sen sähköpostiviestiin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, katsokaa mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista.

    Teemme palautukselle pakettikortin, jolla paketin voi palauttaa postin kautta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

    Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikottain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

    Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

    Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

     Lataa palautuslomake

    Reklamaatiot

    Reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisena sähköpostitse osoitteeseen info@miukukauppa.fi heti kun vika on havaittu. Ilmoitathan kaikki seuraavat seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

    Kirjoita sähköpostin aiheeksi “Reklamaatio” ja tilausnumerosi, eli esimerkiksi “Reklamaatio 123456”.

    Viestin tulee sisältää seuraavat tiedot:

    Henkilötiedot:
    1. Tilausnumero (123456)
    2. Etu- ja sukunimi
    3. Osoitetiedot
    4. Puhelinnumero
    5. Pankkitiedot. (Tilaus hyvitetään samalle tilille/kortille, kuin mistä maksu on tapahtunut mikäli maksutapana on käytetty Checkout-verkkomaksua)
    Reklamaatiotiedot:
    1. Tuote
    2. Väri / koko
    3. Reklamaation syy

    Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tai puuttuvaa osaa, lisäksi

    1. Kuva rikkinäisestä osasta (sähköpostin liitteenä)
    2. Osan osanumero (löytyy manuaalista)

    Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.

    TILAUSEHDOT

    Voimassa 1.8.2017 alkaen

    Yleistä verkkokaupasta

    Verkkokaupan tuotteita myy Nordic Pet Products Oy (y-tunnus 28234001) täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Tilaus- JA MAKSUvahvistus

    Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

    Maksutavat ja -EHDOT

    Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa Checkout Finland Oy:n maksunvälityspalvelun kautta. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OP:n omistuksessa.

    Checkout -palvelun maksuehdot 
    Toimitusaika

    Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Varastossa olevat tuotteet saapuvat 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tehtaalta tilattavat tuotteet saapuvat 5-10 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

    Toimitustapa ja toimituskulut

    Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Käytämme mm. Postin, Matkahuollon, DHL:n ja DPD:n toimitustapoja.

    Vaihto- ja palautusehdot

    Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Halutessasi palauttaa tai vahtaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@miukukauppa.fi).

    Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@miukukauppa.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

    Muuta

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Nordic Pet Products Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

    REKISTERISELOSTE

    Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste.

    REKISTERINPITÄJÄ

    Nordic Pet Products Oy (Y-tunnus: 2823400-1)
    Taidonkaari 8 e 24
    90570 Oulu
    info@miukukauppa.fi
    +358400663463

    REKISTERIN NIMI

    Nordic Pet Products Oy:n asiakasrekisteri

    REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE

    Henkilö on rekisteröitynyt Nordic Pet Products Oy:n asiakkaaksi, uutiskirjeen tilaajaksi tai on ostanut Nordic Pet Productsilta tavaraa.

    REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS

    Rekisterin käyttötarkoitus on Nordic Pet Productsin asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan. Tietoja voidaan käyttää Nordic Pet Productsin toiminnan kehittämiseen, tilastollisiin tarkoitukseen ja henkilökohtaisemman kohdennetun sisällön tuottamiseen verkkopalveluissamme. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

    Rekisterin tietoja voidaan käyttää Nordic Pet Productsin omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Nordic Pet Products saattaa käyttää asiakas- ja palvelusuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille teknisten vaatimusten vuoksi. Tietoja käsitellään ainoastaan Nordic Pet Productsin asiakassuhteen ylläpitämiseen teknisten rajapintojen kautta.

    Nordic Pet Productsilla on oikeus julkaista asiakasrekisterin sisältämät tiedot sähköisenä tai kirjallisena luettelona, ellei asiakas sitä erityisesti kiellä. Luettelolla tarkoitetaan esim. postitustarroja suoramainoksiin. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen julkaiseminen soittamalla Nordic Pet Productsin asiakaspalveluun tai sähköpostitse info@miukukauppa.fi-osoitteseen.

    REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT

    Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
    Henkilön etu- ja sukunimi
    Sähköpostiosoite
    Postiosoite
    Puhelinnumero
    Tiedot käsitellyistä tilauksista
    Tilausten Postin seurantatiedot

    TIETOJEN LUOVUTUS

    Asiakasrekisterin tiedot ovat ainoastaan Nordic Pet Products Oy:n käytössä, paitsi Nordic Pet Productsin käyttäessä ulkoista palveluntarjoajaa joko lisäarvopalvelun tuottamiseen tai luottopäätöksen tueksi.Tietoja ei kuitenkaan luovuteta Nordic Pet Productsin ulkopuolelle tai sen yhteistyökumppaneiden omaan käyttöön, paitsi luottohakemukseen, perintään tai laskutukseen liittyvissä asioissa sekä lainsäädännön velvoittaessa. Henkilötietoja ei siirretä Euroopan Unionin ulkopuolelle, ellei se ole Nordic Pet Productsin tai sen yhteistyökumppanin teknisen toteutuksen varmistamiseksi tarpeellista.

    Rekisteröityneen henkilötiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä ellei lainsäädäntö, avoimet laskut tai perintätoimet estä tietojen poistamista.

    REKISTERIN SUOJAUS

    Nordic Pet Products Oy noudattaa tiukasti säänneltyä vaitiolovelvollisuutta. Yksittäistä asiakasta koskevat tiedot ilmoitetaan ainoastaan lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, esimerkiksi asiakkaan omasta tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

    EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ

    MITÄ OVAT EVÄSTEET?

    Käytämme evästeitä sivustolla. Eväste (cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka internetselain tallentaa laitteellesi. Evästeitä voidaan käyttää esimerkiksi käyttöä koskevien tilastojen keräämiseksi ja käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste voidaan tallentaa käyttäjän laitteelle pysyvästi, jolloin se säilyy koneellasi määrätyn ajan, tai se poistuu selaimen sulkemisen jälkeen (väliaikainen eväste).

    MIHIN KÄYTÄMME EVÄSTEITÄ?

    Miukukauppa.fi käyttää evästeitä kehittääkseen sivustoaan mm. muokkaamalla verkkosivua asiakkaan valintojen ja kiinnostusten kohteiden mukaan, auttamalla asiakasta seuraamaan katsomiaan ja ostoskoriin lisäämiään tuotteita ja varmistamalla, että pysyt kirjautuneena sivustolle siirtyessäsi sivulta toiselle. Pysyviä evästeitä käytetään henkilökohtaisten asetusten (mm. kirjautumistiedot) tallentamiseen selaimeesi ja tarkoituksenmukaisen mainonnan kohdistamiseen. Väliaikaisia evästeitä käytämme mm. verkkosivun käyttöön liittyvien tilastotietojen tallentamiseen.

    KUINKA EVÄSTEET POISTETAAN?

    Hyväksymällä Miukukauppa.fin yleiset ehdot ja/tai tämän tietosuojakäytännön sekä käyttämällä verkkosivustoamme hyväksyt evästeiden aiemmin kuvatun käytön. Mikäli et hyväksy evästeiden käyttöä, voit poistaa evästeet käytöstä verkkoselaimesi turvallisuusasetuksista. Voit myös poistaa aiemmin tallennetut evästeet selaimesi ohjesivun avulla.